אלמוג כהן מגיב ללפיד: "ניצול ציני; קברתי עשרות חברים"

איתי גדסי No Comments on אלמוג כהן מגיב ללפיד: "ניצול ציני; קברתי עשרות חברים"

חה"כ אלמוג כהן בתגובה ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "פוליטיקאי שאינו יודע איך מחזיקים נשק – מנצל בציניות את המצב ע"מ לנסות להוציא רווח פוליטי". קודם לכן אמר לפיד: "מה שעשה היום אלמוג כהן יזכר לדיראון עולם"

MK Almog Cohen speaks during a National Security committee meeting at the Knesset, the Israeli parliament on November 20, 2023. hoto by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??????? ????? ?????? ???? ???? ????? ??? ????? ???? ??? ???? ???? ????? צילום: Avshalom Sassoni, Yonatan Sindel - Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית), מגיב לדבריו של ראש האופוזיציה יאיר לפיד שתקף אותו, על רקע העימות שפרץ בין כהן למשפחות החטופים בדיון בהצעת חוק עונש מוות למחבלים.

"יאיר, ידוע לך מה היה חלקי באותה שבת שחורה", כתב כהן. "קברתי כמעט 50 חברים שהיו מוטלים לידי מעל 24 שעות. לחמתי יחד עם חבריי השוטרים תוך סכנת חיים ממשית. אני חי את הטראומה כל דקה וכל לילה. הרגישות שלי למשפחות החטופים היא תמיד בראש סדר העדיפויות, אך כאשר נאמר המשפט "הרגתם מספיק ערבים" הגבתי בצורה עניינית.

עוד כתב כהן: "חבל שפוליטיקאי כמוך, שמעבר לכך שאינו יודע איך מחזיקים נשק – מנסה לנצל בציניות את המצב ע"מ לנסות להוציא רווח פוליטי. אל תטיף לי מוסר".

מוקדם יותר אמר ראש האופוזיציה יאיר לפיד, כי "משפחות החטופים זועקות את כאבן ואת כאבה של מדינה שלמה. אין גבול לאטימות ולחוסר הבושה של חברי קואליציית המחדל שמטיפים מוסר למשפחות. מה שעשה היום אלמוג כהן יזכר לדיראון עולם. הוא צריך להתבייש בעצמו".



0 תגובות